marți, 8 iulie 2008

Piste sectorul 2

Zilele trecute am facut o legatura intre Stadionul National-Iancului- Obor si Romana. = 40-45 min

Avantaje:
- Leaga Muncii, Iancului, Obor de Centru
- Nu urmareste Mihai Bravu, puternic poluata
- Dupa parerea noastra daca am vrea sa ajungem in Victoriei nu am urmari Mihai Bravu, ci aceasta pista si apoi Romana - Victoriei
Dezavantaje:
- Pista aceasta propusa este din pacate mai mult stradala. Dar stradute destul de putin circulate, deci destul de ok, daca ne luam masuri de prevedere.

Reguli generale pentru stradute:

1. Verificati cu privirea mereu strazile din drepta chiar daca aveti prioritate. Se iese fara sa se faca inainte asigurare.
2. Mergeti numai pe partea dreapta a strazii si daca este posibil pe trotuare.
3. Incercati sa nu schimbati brusc directia pentru a fi destul de previzibili ptr soferi.
4. Semnalizati cu mainile pozitionate orizontal schimbarea directie de mers
5. Nu presupuneti ca soferii semnalizeaza neaparat cand schimba directia.
6. Fiti atenti la deschiderea portierelor in fata voastra.
7. Nu va suparati daca va injura :). Cred ca e din invidie ca viteza voastra per total e mai mare ca a lor :) ( 15km/h e viteza medie de deplasare cu masina in Bucuresti)

Prima parte:
Romana - Mosilor - Obor ( pe stradutele paralele cu Dacia) = 20-25 minute





Se pleaca din P-ta Lahovari (in spatele McDonalds-ului de la Romana) - sens unic pe Dionisie Lupu - stanga pe Arthur Verona pana la Gradina Icoanei - se ocoleste parcul prin fata Teatrului Bulandra; (la intoarcere se va merge pe sensul unic de pe Eremia Grigorescu pe langa Teatrul Tandarica)




Se intra pe Dumbrava Rosie ( pe contrasens!!!) -prin spatele P-tei Spaniei - dreapta pe Icoanei - Viitorului ( pietruita!!!) - se taie linia de tramvai in dreptul pietei Gemenii, la La Grande Comandante - dreapta pe Salcamilor - mica piazeta - se ajunge la Biserica;

De aici sunt 2 variante, la intersectia Eminescu, pana pe Ion Maiorescu:




pe trotuar: Biserica - str. Oltarului - trotuar cu Pizza Hut - traversare dubla - trotuarul de vis-a- vis pana in dreptul BCR Mosilor, mai inainte de Vodafone

pe strada: Salcamilor pana in Dacia - traversare intersectie pe Dacia - incadrare spre Foisor- stanga dupa fantani - str. Calusei - pana la str. Ion Maiorescu

De aici(vezi imaginea de mai jos), pe Ion Maiorescu se ajunge paralel cu Mosilor pana la Obor si se traverseaza in dreptul Pietei Obor si gurilor de metrou, ajungandu-se in parcul Primariei.




Partea a doua:

Obor-Iancului - Stadionul National (paralel cu Mihai Bravu) = 20-25 min

Se taie parcul prin fata Primariei - se urmareste Avrig pana se ajunge in Ritmului - stanga pe Ritmului pana la inceputul bulevardului Pantelimon - sens unic pe Magura Vulturului pana in bulevardul Iancului - stanga pe Iancului pana in dreptul primei statii de tramvai - str. Corabeasca pana la intersectia cu Vatra Luminoasa; la intoarcere din Vatra Luminoasa tot pe Corabeasca- stanga pe Iancului spre Piata Iancului ( atentie, pe Iancului se parcheaza cu avariile la greu!!!) - drepta pe Avrig pana in parcul Primariei, intersectand din nou Ritmului.

De aici, pe locotenent Victor Manu pana in Maior Ion Coravu ( frumoasa si linistita strada!!!) - stanga pe Ion Coravu pana se infunda in Stad. National - drepta pe o alee care iese in bulevardul Basarabiei printre terenurile de sport ale complexului - de aici pe pista pana la intrarea din Basarabiei a Stadionului National; ( de aici se poate ajunge, pe pista trasata, si in Titan!!!)

Voi ce propuneti? Aveti alte solutii pentru acest traseu?

2 comentarii:

Johnny Karp spunea...

Mulţumesc frumos pentru toate aceste rute, good job. Mi se pare mie sau sectorul 2 este singurul care nu are nici măcar un metru de pistă "oficială"?

P.S. - Azi mi-am luat bicicletă, şi mâine aş vrea să merg cu ea până la job, adică de la Piaţa Pache Protopopescu până la TVR. Sper să-mi iasă.

dgrp17us1 spunea...

Da. Din pacate sectorul 2 este deficitar la capitolul piste oficiale. Ceea ce nu inseamna ca nu ne putem deplasa cu bicicleta prin el. Spor la pedalat si in sectorul 2.