luni, 29 septembrie 2008

Sectorul 1 - 1.3 - Victoriei - Militari


- Sos. Kiselef
- Mahatma Ghandi
- Docentilor
- Pivnicerului
- Radu Boiagiu
- Bdul Ion Mihalache
- Gala Galaction
- Cocarascu
- Petru Maior
- Calea Grivitei

Prima parte a traseului urmeaza pista oficiala trasata din Piata Victoriei inspre Arcul de Triumf. Se merge stanga pe Mahatma Ghandi pentru a evita aglomeratia de pe Docentilor cel putin pentru inceput. Dupa arcul de cerc descries de strada se intra pentru moment pe Docentilor si apoi pe Pivnicerului. Urmarind strada se iese in spatele blocurilor de pe Mihalache se iese in bulevard.
Se traverseaza Mihalache si se merge pe strada cu sens unic Gala Galaction. La prima intersectie cu Golescu Iordache strada pare ca se infunda, dar se merge putin dreapta si se apuca pe Cocarascu pana se ajunge in Petru Maior Se urmareste arcul de cerc al strazii pana se ajunge in Calea Grivitei.


- Podul Grant
- Calea Giulesti
- Nicolae Filimon
- Alex Ivasiuc
- Regie
- Splaiul Independentei

De pe Grivitei se traveseaza astfel incat sa se ajunga pe dreapta podului Grand pentru pasajul pietonal. Se urca cu bicicleta pe bucla pasajului. Se merge paralel cu calea de rulare si apoi se coboara pe bucla de iesire astfel incat aleea pietonala ne scoate la Teatrul Giulesti, in Calea Giulesti.
Se merge spre stanga catre Carreforur Orhideea si se face dreapta pe prima strada: Nicolae Filimon. Se umareste strada pana se ajunge in dreptul Politiei Crangasi unde se face stanga pe strada Alex Ivasiuc. Aceasta coboara spre Regie prin dreapta terenurilor de tenis si stadionului Sportul Studentesc. Se taie Complexul Regie si se iese la podul peste Dambovita ce traverseaza spre Politehnica. Se traverseaza podul.


- Poarta Politehnica Splai
- Aleea cu Alergatori
- Curtea centrala cu Columna
- Rectorat
- Pasajul de sub Energetica
- Strada pe stanga Cet-ului
- Poarta Iuliu Maniu

Se intra pe poarta de masini a Politehnicii si se urmareste drumul pana la cladirea rectoratului (cu un “OZN” asezat deasupra). Se face drepta inconjurand rectoratul si apoi stanga ca si cum am urca spre deal, spre Automatica. Spre dreapta apare un pasaj pe sub Energetica. Urmarind drumul si facand stanga se ajunge la Poarta Politehnicii si in Iuliu Maniu.

6 comentarii:

finix spunea...

Salut. Folositoare traseele. Am o întrebare: de unde ai luat harta pe care ai desenat pistele? Mi se pare foarte bună, cu sensuri unice şi aşa mai departe. Am căutat ore întregi şi n-am dat de aşa ceva. Mulţumesc.

adel spunea...

Prin Politehnica ne mananca cainii.
interesant site

dgrp17us1 spunea...

Harta cu sensurile si tot este luata de pe bcuuresti.com.ro. Dar promite-mi ca nu o folosesti sa mergi mai eficient cu masina :)))

dgrp17us1 spunea...

E adevarat in Politehnica sunt cam multi caini. Deindata ce te obisnuiesti, nu-i mai bagi in seama si mergi in continuare, poti scapa de ei zic eu. Pentru cei ce nu pot asta, am auzit ca sunt niste dispozitive cu ultrasunete. Speram insa ca si primaria va face ceva in acest sens.

Unknown spunea...

Buna,

Am vazut traseele pentru Podul Grant.
Eu am mers sambata aceasta cu bicla de la Plazza pana la Aurel Vlaicu dar am traversat pe podul Grant. Nu am vazut acel pasaj pietonal si nu m-am prins inca cum o pot lua pe acolo.
Foarte utile hartile oricum.

Multumim!

ana spunea...

Buna,multumim pentru trasee,sunt foarte utile,este adevarat in Politehnica sunt cam multi caini. Deindata ce te obisnuiesti, nu-i mai bagi in seama si mergi in continuare, poti scapa de ei zic eu.